تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل!
سرخط خبرها

کورس عنایتی و روانخواه در اتوبان صدر| لیگ یک هیجان‌انگیز

  • کد خبر: ۷۱۳۸۳
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کورس عنایتی و روانخواه در اتوبان صدر| لیگ یک هیجان‌انگیز
لیگ دسته‌اول فوتبال ایران به حساس‌ترین روزهایش نزدیک می‌شود.

به گزارش شهرارانیوز، هفته سی‌ام لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۹ مسابقه به پایان می‌رسد. در این هفته، کار تیم رضا عنایتی به‌عنوان صدرنشین این بازی‌ها نسبت‌به سایرمدعیان آسان‌تر به نظر می‌رسد. سرمربی مشهدی هوادار که از همان ابتدای فصل خودش را از جمع مدعیان دور می‌دید، حالا در آستانه یک رؤیای بزرگ قرار دارد. هوادار امروز از ساعت ۱۹:۵۰ در خانه خودش میزبان گل‌ریحان البرز است؛ تیمی که این روز‌ها به هیچ تیمی نه نمی‌گوید و با تمام توان به انتهای جدول چسبیده! عنایتی که در دور رفت مقابل گل‌ریحان شکست سنگینی را تجربه کرد، حالا امیدوار است با پیروزی در این دیدار، هم انتقام دور رفت را بگیرد و هم صدرنشینی خودش را تثبیت کند.

 

هوادار هم‌اکنون با کسب ۵۰امتیاز، در رتبه اول جدول قرار دارد. تیم فوتبال بادران که یکی دیگر از مدعیان لیگ امسال محسوب می‌شود و با ۵۰ امتیاز در همسایگی هوادار است، اما کار سختی دارد و به مصاف تیم نهم جدول خواهد رفت. پارس‌جنوبی چهل‌ودو‌امتیازی روی کاغذ هنوز شانس برای صعود دارد و انگیزه زیادی در این دیدار خانگی دارد تا بتواند خود را به جمع بالانشینان برساند. مس کرمان هفته گذشته با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل بادران شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. رضا مهاجری بعداز آن بازی، استعفا کرد و این موضوع با موافقت مدیران این باشگاه همراه شد. مس کرمان، فرهاد کاظمی را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

 

کاظمی کار سختی در چند هفته باقی‌مانده مسابقات لیگ آزادگان دارد. این تیم از ۲۹دیدار گذشته، ۱۳برد به دست آورده و در ۹مسابقه، شکست خورده است و در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. برنامه کامل بازی‌های این هفته لیگ یک به شرح زیر است: ملوان-مس کرمان / رایکای بابل-‌شهرداری آستارا / چوکای تالش-‌استقلال ملاثانی / آرمان‌گهر-نود ارومیه / قشقایی شیراز-خوشه‌طلایی ساوه / هوادار-گل‌ریحان البرز / خیبر خرم‌آباد-شاهین شهرداری بوشهر / پارس‌جنوبی جم-بادران تهران / استقلال خوزستان-فجر سپاسی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->